Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захисту прав споживачів»
| Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
| Умови повернення для товарів належної якості:
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
| Умови повернення для товарів неналежної якості:
Виявили, що товар пошкоджений чи несправний? Ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару (згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та повернення товару неналежної якості.
Товар неналежної якості - це товар, у якому виявлено недоліки .
- він взагалі не може бути усунений;
- його усунення вимагає більше чотирнадцяти календарних днів;
- він виробляє товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
| Повернення товарів відбувається через відділення Нової пошти:
Крок 1
Заповніть документи для повернення, що містяться у Замовленні:
- заява на повернення товару
- накладна на повернення товару
- видаткова накладна
Крок 2
Зберіть все необхідне у посилку:
- зберіть товар у повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті);
- вкладіть копії розрахункових документів, що підтверджують оплату товару;
- вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладна на повернення товару», «Витратне накладне».
Крок 3
Надішліть за адресою, з якої було відправлено Замовлення:
Київська область, смт. Коцюбинське
Відділення Нової Пошти, номер - 1
+38 063 881-09-93
Увага! Пересилання здійснюється за рахунок покупця, у разі повернення товару належної та неналежної якості.
Вартість повернення товару 120 грн.