ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
ДОГОВІР НА ПРОДАЖ ТОВАРІВ АВТОЗАПЧАСТИН (ПУБЛІЧНА ОФЕРТА), ЗА ДОПОМОГОЮ «СИСТЕМА ОН-ЛАЙН ПРОДАЖУ «Auto-Tema »
ПОНЯТТЯ І ВИЗНАЧЕННЯ.
1.1 «Оферта» - пропозиція «Агента з продажу товарів» уклали з ним угоду з продажу товарів, оформлення та реалізації автозапчастин за допомогою «Системи».
1.2 «Система он-лайн продажу «АВТО-ТЕМА» - програмно-технічний комплекс, призначений для бронювання і продажу товарів яка розміщена за такою Інтернет-адресою : https://auto-tema.com.ua/, а також будь-які комп'ютерні програми і додатки для різних пристроїв, створені на базі програмно-технічного комплексу та використовувані «Покупцем» - далі «Система»;
1.3 «Покупець» - фізична або юридична особа (особи), якому на умовах, встановлених цією «Офертой», надаються послуги з бронювання, оформлення та реалізації бланків Товарів на, за допомогою «Системи»;
1.4 «Агент по реалізації товарів» - ФОП Заремба. який на підставі укладених з «принципалом», «Абонентами» Договорів, надає послуги з розподілу, продажу, оформлення та реалізації «авт товарів», за допомогою «Системи», далі за текстом «Агент по реалізації товарів».
1.5 «Принципал» - юридична особа або фізична особа-підприємець, яка доручає «Агенту з реалізації товарів» від свого імені і / або «Організатора заходу» за його рахунок надавати послуги за допомогою «Системи» з розповсюдження і продажу, оформлення та реалізації безпосередньо «покупцям» товарів, якщо інше прямо не встановлено положеннями цієї «Оферти». Відомості про «принципала» знаходяться в розпорядженні у «Агента по реалізації товарів», є суворо конфіденційною інформацією і підлягають розголошенню тільки за згодою «Принципала»;
1.6 «Товар» - документ, що підтверджує вчинення електронної угоди. Упорядкована сукупність даних, сформованих за допомогою «Системи», що включає значення реквізитів товару, які однозначно описують і підтверджують право;
1.7 «Номінальна ціна товару -встановлена «Принципалом» для всіх «Покупців»;
1.8 «Сервісні послуги» - грошові кошти в розмірі від 5 (п'яти) до 10 (десяти)% (відсотків) від «Номінальною ціни товару і автоматично утримувані з «Покупця» при реалізації йому товару, за надання « покупцеві »послуг допоміжної діяльності, пов'язаної зі службою попередніх замовлень (бронювання, транзакції, послуг колл-центру, еквайрингу, відправки на електронну пошту Електронного квитка та інше). Послуги бронювання (Сервісні послуги) є власністю «Агента з продажу товарів» і не підлягають поверненню в разі скасування, перенесення або зміни «Товару». Вартість Сервісних Послуг не може бути іншою, ніж вказаною у цьому пункті Публічної оферти.
1.9 «Сервісний збір» - грошові кошти, утримувані з «Покупця» при реалізації йому товарів на сайті, з нанесенням інформації на бланку товару термопринтером. «Сервісний збір» є власністю «Агента по реалізації товарів» і не підлягає поверненню в разі скасування, перенесення або зміни «товару». Величина «Сервісного збору» для кожного «Товару» визначається «Агентом по реалізації товарів» самостійно в процентному відношенні до «Номінальної ціни товару» або як фіксована сума. При цьому «Агент по реалізації товарів» є вільним у виборі: стягувати або не стягувати «Сервісний збір» на будь-який «Захід».
1.10 «Абонент» - будь-яка фізична особа-підприємець або юридична особа, або «Організатор Події», який уклав з «Агентом з продажу товарів» Договір про надання послуг бронювання та продажу товарів «Покупцям» в «Системі» і належним чином виконує умови укладеного Договору . Відомості про «Абонента» знаходяться в розпорядженні у «Агента по реалізації товарів», є своро конфіденційною інформацією і підлягають розголошенню тільки за згодою «Абонента»;
1.11 «Організатор » - юридична або фізична особа-підприємець, який вносить в «Систему» кількість товарів, щодо яких можлива реалізація. Відомості про «Організатора заходу» знаходяться в розпорядженні у «Агента по реалізації товарів», є суворо конфіденційною інформацією і підлягають розголошенню тільки за згодою «Організатора заходу»;
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1 Справжня «Оферта» регламентує умови використання послуг «Системи». Встановлює обов’язки та права «Агента по реалізації квитків», «Покупця», «Абонента», «Організатора заходу» та інших осіб.
2.2 Використання послуг «Системи» проводиться виключно на умовах справжньої «Оферти», і лише у випадках її повного і беззастережного «Акцепту». Частковий акцепт, а також акцепт на інших умовах не допускається. Використання послуг «Системи» на умовах справжньої «Оферти» свідчить про укладення Договору на реалізацію електронних квитків на культурно-видовищні заходи, за допомогою «Система он-лайн продажу «АВТО-ТЕМА».
2.3 Перелік інформації, необхідної для здійснення «Оферти», визначається за домовленістю сторін.
3. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ
3.1 Предметом цієї «Оферти» є реалізація «Покупцеві» Електронних квитків з використанням «Системи» на «Заходи», в порядку та на умовах, передбачених цією офертою (далі по тексту - Послуга).
3.2 Відповідно до положень Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010, сторони за Договором на реалізацію електронних квитків на культурно-видовищні заходи, за допомогою «Система он-лайн продажу «АВТО ТЕМА» визнають і погоджуються з наданням «Агенту з реалізації квитків» своїх персональних даних, а також персональних даних третіх осіб, які були отримані «Агентом по реалізації квитків» в процесі використання «Системи», а саме: прізвище, ім'я, по-батькові, дата народження, контактний номер телефону, місто та адресу електронної пошти. Обробка персональних даних здійснюється відповідно до законодавства України. «Покупець» дає «Агенту з реалізації квитків» право на обробку його персональних даних у зв'язку з наданням послуг «Системи», обумовлених справжньою «Офертой», в тому числі з метою отримання «Покупцем» рекламних повідомленнях про «Заходи», «Електронних квитках», які реалізуються з використанням «Системи». У зв'язку з тим, що обробка персональних даних «Покупця» здійснюється відповідно до виконанням договору, укладеного на умовах цієї Оферти, згода «Покупця» на обробку його персональних даних не потрібно. Термін використання наданих персональних даних - безстроково. «Покупець» дає право «Агенту з реалізації квитків» на відправку йому рекламних повідомлень і розсилок по sms, електронній пошті і Viber. «Покупець» може в будь-який момент відмовитися від цієї послуги.
3.3 «Агент по реалізації квитків» не несе відповідальності за дії «Принципала» і (або) інших осіб, що діють від його імені і за його дорученням або від свого імені, але за дорученням «Принципала», в тому числі в зв'язку з реалізацією такими особами «Електронних квитків», так само як за організацію «Заходи», факт його проведення і змісту.
3.4. «Агент по реалізації квитків» відповідає за якість роботи «Системи».
3.5. Права і обов'язки сторін за договором, укладеного на умовах справжньої «Оферти» регулюються так само Законами України «Про захист прав споживачів», «Про електронну комерцію», в редакціях, які будуть діяти на дату здійснення Акцепту, в порядку, передбаченому в п. 4.3 цієї «Оферти».
4. АКЦЕПТ ДОГОВОРУ
4.1. Ухвалення «Покупцем» положень цієї «Оферти» здійснюється шляхом вчинення ним дій, зазначених у відповідному підпункті пункту 4.3. справжньою «Оферти» (акцепт оферти). Вчинення акцепту «Покупцем» справжньою «Оферти» проводиться добровільно і в повному обсязі.
4.2. До здійснення акцепту «Оферти» «Покупець» повинен бути впевнений, що всі умови цієї Оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно і в повному обсязі.
4.3. Акцепт справжньої «оферти» «Покупцем» здійснюється так само у разі придбання «Електронного квитка» шляхом здійснення наступних дій: вибір «Заходи», категорії «Електронного квитка», оформлення Замовлення, оплата Замовлення в повному обсязі.
4.4. Вчинення будь-яких дій, зазначених у пункті 4.3. справжньої «Оферти», означає повне і беззастережне прийняття «Покупцем» всіх умов «Оферти» без будь-яких вилучень і (або) обмежень і рівносильно висновку письмового договору (п.2 ст. 642 Цивільного Кодексу України).
5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПЛАТЕЖІВ
5.1. Покупець має право здійснити оплату «Електронних квитків» будь-яким із способів, запропонованих «Агентом по реалізації квитків», інформація про яких знаходиться в «Системі».
5.2. Платіж визнається вчиненим «Покупцем» в момент надходження грошових коштів на відповідний розрахунковий рахунок.
5.3. У разі здійснення платежу за допомогою банківської карти, «Покупець» зобов'язаний використовувати банківську карту, випущену на ім'я «Покупця». «Агент по реалізації квитків» і / або «Абонент» має право вимагати у «Покупця» надати оригінали документів, що засвідчують особу «Покупця». Платіж не береться, а Замовлення анулюється у разі порушення «Покупцем» умов платежу, встановлених законодавством України. Супутні та додаткові платежі за користування банківською картою оплачує «Покупець».
5.4. При дотриманні всіх умов цієї «Оферти» і після оплати Замовлення вважається проданим і у «Покупця» виникає право відвідати «Захід» на зазначених в «Електронному квитку умовах».
5.5. «Система», що отримала інформацію про оплату за «Електронний квиток», згідно з цією «Оферти», надає «Покупцеві» бланк «Електронного квитка», який підтверджує факт надходження грошових коштів, і в якому вказана дата здійснення оплати.
5.6. Згідно Пункту 4 статті 9 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР, під час продажу Електронних квитків в «Системі» не застосовуються реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки. Розрахунковим документом є «Електронний квиток».
6. ДОСТАВКА ТОВАРІВ
Передача квитків «Покупцеві» здійснюється наступними способами на вибір «Покупця»: на електронну пошту покупця «Системою» надсилається лист, як додаток до якого знаходиться бланк «Електронного квитка» з унікальним штрих-кодом, який необхідно роздрукувати. Зазначений бланк «Електронного квитка» дає право «Покупцеві» на відвідування обраного «Заходу» і пред'являється супроводжуючому. роздруківка квитка безпосередньо з «Системи». 7. АНУЛЮВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
відмова Покупця від оформлення замовлення; відсутність оплати протягом 15 хвилин після оформлення замовлення за допомогою послуги інтернет-еквайрингу; відсутність оплати протягом 1 (одних) діб після оформлення замовлення за умови, що оплата повинна бути проведена через термінал;
8. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
8.1. У разі скасування, перенесення або заміни «Заходи», повернення коштів Покупцеві проводиться організаторами «Заходи» з пред'явленням документа, що посвідчує особу (паспорта, військового квитка, студентського квитка, посвідчення водія, службового посвідчення).
8.2. Повернення «Сервісних послуг» та «Сервісного збору» «Агентом по реалізації квитків» не проводиться.
8.3. «Агент по реалізації квитків» зобов'язується за письмовою вимогою «Покупця» надати йому інформацію про особу, відповідальну за повернення «Номінальної ціни» попередньо купленого «Електронного квитка» за допомогою «Системи».
8.4. Покупець підтверджує і погоджується з тим, що порядок і підстави повернення «Номінальною ціни Електронного квитка», а також особа, яка зобов'язана здійснювати таке повернення, «Системою» до нього доведені в повному обсязі, йому відомі і зрозумілі.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
9.1. «Агент по реалізації товарів» не несе відповідальність за перенесення, заміну або скасування товарів, не є зобов'язаною особою, і рівної стороною за угодою, укладеною між «Принципалом» і «Покупцем», а так само між «Абонентом» і «Покупцем ».
9.2. «Агент по реалізації товарів» не несе відповідальності за невідповідність наданих «Принципалом» послуг очікуванням «Покупця» і / або його суб'єктивною оцінкою. Поради та рекомендації, надані «Покупцеві», не можуть розглядатися як гарантії.
9.3. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань по «Оферті», Сторони за укладеним договором на реалізацію товарів, за допомогою «Система он-лайн продажу «Auto-Tema» несуть відповідальність відповідно до законодавства України та умов цієї «Оферти», при цьому відповідальність «Агента по реалізації товарів» обмежується точністю зазначених реквізитів купленого «товару», які однозначно описують і підтверджують право.
9.4. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань по «Оферті», якщо таке невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних за даних умов обставин. До обставин непереборної сили, зокрема, відносяться: стихійні лиха, військові дії, страйки, дії і рішення державних органів влади, збої, що виникають в телекомунікаційних і енергетичних мережах.
10. ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ
10.1. Конфлікти, що виникають при виконанні договору на умовах справжньої «Оферти», вирішуються з дотриманням претензійного порядку, строк пред'явлення письмової претензії протягом п'яти робочих днів з дати виникнення предмета конфлікту.
10.2. При неможливості досягнення згоди Конфлікти підлягають розгляду в суді.
10.3. З усіх інших питань, не передбачених в «Оферті», Сторони керуються законодавством України.
11. ЗМІНА І РОЗІРВАННЯ ОФЕРТИ
Справжня редакція Оферти вступає в силу з дати її розміщення в «Системі» - 01 жовтня 2021 року - і діє безстроково. Агент по реалізації товарів, має право в будь-який момент змінити умови цієї Оферти.
12. РЕКВІЗИТИ АГЕНТА ПО РЕАЛІЗАЦІЇ ТОВАРІВ
Агент по реалізації товарів: Фізична особа-підприємець:
Панін Олег 5375 4115 0149 7189
Місце проживання: 08298, вул. Пономарьова, 30, смт.Коцюбинське, Київська обл.
Або Суб’єкт господарювання з числа осіб, що пропонують до придбання на Веб-сайті: https://auto-tema.com.ua Товар за єдиним узгодженим правилам, викладеним у поточному договорі публічної пропозиції.